صور فرح عماد متعب كاملة

مشاهدة صور فرح عماد متعب ويارا ناعوم كاملة والذى اقيم اليوم الجمعة 2-12-2011 فى فندق فورمونت بمصر الجديدة وهو من اكبر فناق القاهرة واشهرها ، يذكر ان فندق فورمونت هو فندق اقامة لاعبى النادى الاهلى قبل المباريات ، موعد حفل زفاف متعب ويارا ناعوم قد سبق تحديده منذ شهور حيث اختار متعب هذا التوقيت تحديدا ليكون فى فترة توقف الدورى العام ، وسيقضى متعب ويارا ناعوم شهر العسل فى فرنسا ، الجدير بالذكر ان فتسان يارا ناعوم قام بتصميمه مصمم ازياء لبنانى عالمى وهو مصمم الازياء الخاص بمشاهير عالم الفن ، وقد تكلف فستان يارا ناعوم اكثر من 300 الف جنيه مصر بينما تكلف كرسوم جمركية 30 الف جنيه مصرى ، يذكر ان عماد متعب قد انهى رحلة احترافه الخارجى قبل ان تبدأ فى بلجيكا وذلك من اجل الارتباط بيارا ناعوم ،



اسرة مدونة المصرى الرياضية تتقدم بخالص التهانى للعروسين ونقدم صور حفل زفاف متعب ويارا ناعوم 2-12-2011 كاملة ..

هناك 65 تعليقًا:

غير معرف يقول...

للتصحيح فندق فيرمونت بشيراتون المطار

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك يمتعب الف مبروك

مدونة المصرى الرياضية يقول...

جارى وضع المزيد من الصور .. تابعونا

مأمور جمارك يقول...

برجاء تحرى الدقة الرسوم الجمركية كانت 6400 جنيه بس وإسألم جمرك مطار 1 صاله ركاب رقم 3 او إسألم عبد اله السعيد اللى كان جايب الفستان او إسألم ضابط تامين الركاب اللى طرد اللاعب قليل الادب خارج الصاله لتطاوله بالكلام مع مامور الجمرك لعدم رغبته فى سداد الرسوم الجمركية

مدونة المصرى الرياضية يقول...

هو دفع فعلا 6400 جنيه لانه رفض يدفع ال 30 الف جنيه وعمل اتصالات لحد ما تم تخفيض المبلغ ،،، رغم انه دفع 300 الف ثمن الفستان....

اللامنتمى يقول...

الف مبروك ياكابتن وبالتوفيق وربنا يقويك

غير معرف يقول...

يجوز ولا يطلق ولا يدفع اولوفات احنا مالنا.....في حاجات اهم من كدة

غير معرف يقول...

على فكره اختيارك يا متعب مش فى محله يا راجل انت راجل محترم ومن الارياف يعنى الجدعنه والحشمه ينفع كده اللبس بتاع مراتك ده اتقى الله

غير معرف يقول...

الفضيخة يا متعب يوم القيامة! إيه العرى ده

وحيدجلال الاهلاوى يقول...

افضل تمنياتى القلبيه ومن كل قلبى الف الف مليون مبروك ياعماد وربنا يتمم عليك بخير وسعاده وتكون وجه الخير عليك فى المرحله القادمه ان شاء الله اخوك وحيد جلال الاهلاوى

غير معرف يقول...

والله العظيم عماد ده نزل من نظر ناس كتير بسبب المسخره الي هي عجباه اوي وعامل نفسه راجل غيور

جنى فياض يقول...

يارب يا متعب تلبسها الحجاب وتخليها تحتشم انتا بتقول للناس بوصو على المزة اللى جمبى عيب يا راجل وحاول تسيطر عليها ويكون ليك شخصيه ام وابو جنى الاهلوين
ملحوظه : خلى بالك من مستوالك يا متعب لانو هو اللى خلاك تعمل الفرح بلفلوس دى يلا ياعم ربنا معام واوعا تنسا اهلك

غير معرف يقول...

اه هو راجل بطلو حقد شويه وبطلو قلة ادب اخيارة من حقه لوحده وكل نطع فيكم يقين نراته ولا اخته الى معاه فى البيت ده الى يخصكم اما يارا ومتعب مش يخصوكم

غير معرف يقول...

ايس كريم بالعيش حد ياكل

غير معرف يقول...

بجد مفروض انه راجل رياضي والرياضه اخلاق ومفروض يكون قضوه لشباب كتير واظن ده من حق جماهيرو عليه احنا كنا نفسنا يتجوز بس تكون انسانه محترمه

غير معرف يقول...

ألف مبروك ى عمدة وربنا يتمم عليك بخير أنا محمد عسكر من القاهرة كلية صيلة 19 سنة (ونفس أعمل فرحى فى فندف على النيلcon rad بس تكون فلوس حلال)

غير معرف يقول...

ابقي قابليني يا عمده لو لعبت كوره تاني خليك في فرنسا قضي شهر العسل حياتك كله انا لو منك اعمل كده

غير معرف يقول...

يا جماعه اهم حاجه بعد معرفها مش قبل وربنا يسهلوهم

غير معرف يقول...

الف مبروك يا متعب وربنا يتمملك على خير

غير معرف يقول...

على الرغم من انى زملكاوى ولكن مبروك يا كابتن عماد
ربنا يوفقك وتجيب لعيبة زى كده ان شاء الله

غير معرف يقول...

اتقو الله دي اعراض ناس ربنا يهديها ويهديه ويهدينا ويوافقهم مع بعض ويرزقنا رضاه الله والجنة اتقوا الله

غير معرف يقول...

الف مليون مبروك يامتعب ويارب تكون وش السعد عليك وكل واحد حقود يخلية فى نفسة وحياتة وميتدخلش فى حياة غيرة ومتعب دا ارجل من اى حد بيتكلم علية ويخوض فى سيرة مراتة عيب يا شباب المهم هو ومستواة فى الملعب اللى اكيد هايتحسن بعد استقرارة مع حبيبة قلبة يارا وربنا يخلف علية الخلف الصالح انشاء اللة ام ياسين من اشد معجبات متعب

غير معرف يقول...

الف مبروك وربنا يابرنس ربنا يرزقك بالذريه صالحه ان شاء الله تعالى .......... كرم احمد من المنوفيه

samah يقول...

الف مبروك ياعماد ياحبيب الملايين

غير معرف يقول...

ربنا معاك يا متعب
ربنا يعوض علية فيك

غير معرف يقول...

طبعا الكل بينتقد متعب وبيقول جوه نفسه ياريتني انا اللى اتجوزتها مش كده ولا ايه على العموم الف مبروك يامتعب وربنا يسعدكم وعلى رأي المثل العروسة للعريس والجرى للمتاعيس وعجبي

غير معرف يقول...

ياراجل خليك راجل
كلكم راعً وكلاً مسؤل عن رعيته
يا ريت يا متعب تسترجل وتشرب بريل

غير معرف يقول...

الله يهديك ويهدي مرتك ويغفر لكما هذا الاستهتار والدعارة

غير معرف يقول...

هى يارا مسلمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهى فرحانه ان اكتر من 80 مليون شاشفها كده ؟؟
وقبل كده شفها 1000000 مليون بالبكيني؟؟
ربنا يستر علينا دا الواحد بيشوف البنات لو واحده صوباعها ولا شعره واحد بس بانت بتبقى عايزه تتنتحر
ولا يكون هو ده التحرر
شكلى انا اللى جاهل
اللهم استرنا واستر واهلنا ولا تفضحنا
واستر جميع المسلمين

غير معرف يقول...

ماكنتش اتمنى أن متعب الخلوق و المحترم تكون دى مراته ...
ربنا يهديها و يهديه

غير معرف يقول...

الف مبروك يا عماد وكل واحد يهتم بنفسو وخلص والي بعرف الله ما يطلع وخلص مش تطلعو على الناس وتقعدو تحكو علهم وكل واحد حر بنفسو هوا وربو بس

غير معرف يقول...

اقولك ايه يامتعب هى دى الرجوله ان مراتك الكل شايفها عريانه ولا صحيح ماشفوها قبل كده يعنى مش فارق كتير معاك بس سؤال هل بعد شهر العسل ممكن تكون عريانه كام % ياريتك اتعلمت من باقى رجاله الاهلى ابوتريكه بركات جمعه فتحى كلهم بصراحه ليه انتى كده ياااااراجل ده فىاخره وحساب

غير معرف يقول...

300 الف والناس مش لاقيه تاكل يااخى اتقى الله كانوا اول قريتك ولا مدينتك ولا حتى جرانك يدعولك دعوه بس احنا كده بنحب الفشخره واحب اقول للاخت شكامارا اللحم الابيض مبين سمارك ياقمر ههههههههههه

غير معرف يقول...

الف مبروكوبعدين متحكوموش علي الناس باللبس هي صحيح مزودداها شويتين بس جايز نفسها فية في فرحها بس بعد كدة ياريت تتلمي يا يارة حتي عشان الكل يحس انك اتغيرتي مع متعب ولابنا يوفقهم

غير معرف يقول...

الف مبروك ياعمدة

غير معرف يقول...

اللهم اهدى المسلمىن اجمعىن

سوسو يقول...

اتقو الله وخليكم فى حالكم الف مبروك يا متعب

غير معرف يقول...

ياريت تلبسها الحجاب و تخاف ربنا لان ربنا هيحاسبك عليها.

سمسم يقول...

سمسم يقول
سيبك منهم وركز فى حياتك وياريت تسيب الكورة قبل ما تجرى على ركبك

غير معرف يقول...

ياجماعة عماد بيحب يمتع الجماهير نشكرك ع المزة الجامدة دى هههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

ياجماعة سيبوا الراجل فى حالة حرام عليكم كفاية احراج

غير معرف يقول...

فكرني بحمدي احمد في فيلم القاهره 30 وهو بيتجوز سعاد حسني مبروك عليك السلطنيه يا متعب

غير معرف يقول...

لو كان اتجوز واحدة محجبة كانت الناس هتقول عليها وحشة ربنا يسعده

غير معرف يقول...

انا ايمان بحبك اوى يا عماد متعب ربنا يوفقك انا من المنوفية

غير معرف يقول...

غير معروف يقول فين ابناء مصر تظهر عاطفة مسيطرة عليك لدرجة ان الحب سيطر على عنيك وماشفتش هى لابسة اية لو مراتى كنت طلقتهاوهتشكى مصر الان وتقول ياخسارة اولادى

غير معرف يقول...

م يا جماعة عماد طول عمره خبره فتجوز واحدة خبرة ولا اييييييييييه مبروووك يا ماااان ماان اوى يا واد

غير معرف يقول...

طبيعى ولا سليكون اصل مبئاش فى حاجة مضمونة الايام دى خدها نصيحة منى لازم تتئاكد حتى علشان ولادك مش كدة ولا ايييييييييييه الله يرحم العمدية مبررروك يا ميمي

غير معرف يقول...

طبيعى دة ولا سيليكون

شيكا يقول...

انت لعيب يامتعب حتي في الجواز

غير معرف يقول...

ان عمرو حسن حتحوت pepsi انت لعيب يامتعب حتي في الجوازربنا يوفقك انا من المنوفية

غير معرف يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل انت متعت الناس فى الملعب وفى الفرحغير معرف يقول...

طبيعى دة ولا سيليكون
اظاهر ان عمره ما شاف جسم ست ودا اول جسم يشوفو عريان فحب يمتلكه بما انها عريانه على
طول يعنى مش ملكت جمال وكل امتحانتهم عريانه معلش اصلو غير انر فلاح ديما المدرب حرمه

من الحريم معزو يا جماعه محدس بقه
15 ديسمبر, 2011 10:18 م

غير معرف يقول...

الله يكون فى عونك يامتعب البت متعبه فعلا ومحتاجه راجال يقدر عليه انصحك اعمل مزرعه سمك بوووووووووووووووورى وجمبرى وسبيض عشان تقدر تسد عليه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

بجد يا متعب انا بحبك بس من يوم ما اتجوزة يارا وانا ما بحبك زى الاول وربنا يقويك عليها

غير معرف يقول...

ليه حق ابو تريكة ما يروحش الفرح

غير معرف يقول...

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ( لايدخل الجنة ديوث قيل ومالديوث يارسول الله قال الرجل الذى لايغار على اهل بيته )صدق رسول الله عليه وسلم ..... وشوفوا عماد متعب الديوث ربنا يهدى

غير معرف يقول...

الف مبرك يا جميلة

غير معرف يقول...

الف مبروك يامتعب وليد الاهلوى اسيوط القوصيه مير

غير معرف يقول...

حرام بجد هو محترم وغلبان يمكن علشان كده بس هى مزوداه اوى بس هو اكيد بردو كان زعلان شويه وفنفس الوقت عايز ميحر مهاش من حاجه ومش عاوز يزعلها وعاير يفرحها علشان ده يوم واحد فى العمر يوم فرحها واول مره تخش دنيا ربنا يهديها ويهديه ويهدى امه المسلمين وشباب المسلمين وبنات المسلمين

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

ياجماعة الفلوس الكتيرة بتعمي اللي بعيد عن ربه احنا مش بنخوض في اعراض حد بس ده مسلم وواجب علينا ننصحه عسي كلمة مننا تغير حياته باذن الله فبقوله ياريت يعيد التفكير لان الجمال مش هيدوم وزوجتك لازم تبقي ليك لوحدك مش للعالم كله لكن عماد شكله مش واخد باله من الفستان لان بالنسبة له انه محترم بالنسبة لملابسها الاخري اللي شافها بجد ربنا يهديه ويهديها ويهدينا جميعا اختكم روبي

غير معرف يقول...

على فكرة انا اتصدمت فيك من سووووووووووووووسووووووووو

غير معرف يقول...

يارااااااااااااااا عاش اللى ربا
متعب عاششششش الخرنج

غير معرف يقول...

روحي يا بنتي ربنا يهديكي دةاحنا بنجيب الفستان ب50 جنية

غير معرف يقول...

لا حولى ولاقوة الا باللة وما الحيات الدنيا الا لعبن ولهو ولا الدار الاخرة خيرا للذينا يتقون افلا تعقلون صدق اللة العظيم

غير معرف يقول...

الف مبروك يا متعب انا من معشقينك وتستاهل اجمل بنت غي الدنيا